Tag: prophet

Batman Arkham Asylum PROPHET PL

RockSteady Studios producent Square-Enix / Eidos wydawca Cenega Poland wydawca PL Gatunek Akcji Data wydania 2009 wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista Batman: Arkham Asylum to produkcja opowiadająca o nowych przygodach tytułowego Mrocznego Rycerza, która łączy w sobie elementy …

Kontynuuj czytanie

BioShock (2007) PROPHET PL

BioShock to gra FPS stworzona przez studia 2K Boston i 2K Australia (znane wcześniej jako Irrational Games). Owa ekipa ma na swoim koncie takie projekty, jak Freedom Force, SWAT 4 czy Tribes: Vengeance, a zasilający jej szeregi programiści w przeszłości brali udział w pracach nad kultową mieszaniną shootera i RPG, grą System Shock 2. Opisywany …

Kontynuuj czytanie

BioShock: Infinite (2013) PROPHET

Irrational Games producent 2K Games wydawca Cenega Poland wydawca PL wymagania sprzętowe: Core i5 2.4 GHz, 2 GB RAM (4 GB RAM – Vista/7), karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 560 lub lepsza), 30 GB HDD, Windows Vista/7/8, łącze internetowe Klimatyczna strzelanka pierwszoosobowa, w której przenosimy się do latającego miasta-fortecy Columbia. W skórze detektywa Bookera …

Kontynuuj czytanie

Brothers in Arms Hells Highway (2008) ENG

Gearbox Software producent Ubisoft wydawca Cenega Poland wydawca PL II wojna swiatowa akcja strzelanka 07 października 2008 ( światowa data premiery ) 07 listopada 2008 ( data wydania w Polsce ) Brothers in Arms: Hell’s Highway to trzecia wersja rozwojowa znanej serii taktycznych strzelanin FPS. Podobnie jak poprzednie części, także Hell’s Highway cofa graczy do …

Kontynuuj czytanie

Burnout Paradise: The Ultimate Box (2009) MULTi12-PROPHET

Burnout Paradise to następna część ekstremalnie popularnych wyścigów samochodowych, udostępniona początkowo posiadaczom konsol nowej generacji (PlayStation 3 i Xbox 360), a potem użytkownikom PeCetów. Developerzy postanowili odświeżyć nieco opatrzony model zabawy przy użyciu nigdzie nie stosowanej wcześniej technologii. Przede wszystkim rozbudowano pozbawiony skryptów system fizyczny, działający teraz na wszystkie trójwymiarowe obiekty. Ponadto zwiększono liczbę podatnych …

Kontynuuj czytanie